Kommande

Jag funderar lite på om vi skulle fortsätta att ha den här bloggen som vår klassblogg trots att vi slutar. Det kunde väl vara roligt att vara flera skribenter som bidrar till att hålla bloggen levande? Man kunde använda den till att skriva om vad som händer i våra liv och förstås hålla länkarna till våra privata bloggar levande. Och så en återträff om sisådär 10 år tycker jag, det vore ascoolt!!! Glad sommar på er allihopa :-)
/Modigt långa kramar från Danne :-D




torsdag 28 oktober 2010

Kvarglömda saker

Hoppas alla har det bra. Jag är fortfarande under rehabilitering tyvärr men har börjat jobba lite nu.

Jag har hittat lite saker i klassrummet som möjligen kan tillhöra er. Det är bl.a. kläder, ett par skridskor och några par skor. Om någon saknar något så kan man komma och hämta det på Saltängens skola. Jag sparar det några veckor till.

Ring innan ni kommer eller om ni undrar vad som finns. 070-774 54 02.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar